divendres, 29 de gener del 2010

L'alegria que passa




Ja estem acabant la lectura de L'alegria que passa, ara ha arribat el moment que l'haurem de treballar a l'aula. De moment us ajudaran aquestes adreces.


http://www.xtec.es/~lrius1/rusinyol/contenidor.htm
http://lletra.uoc.edu/ca/autor/santiago-rusinyol/comentaris-sobre-lautor

Si voleu tornar a veure el reportatge de "El meu avi" sobre Santiago Rusiñol
(Santiago Rusiñol: motor del Modernisme)...

Edu3.cat



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada