divendres, 29 de gener del 2010

L'alegria que passa




Ja estem acabant la lectura de L'alegria que passa, ara ha arribat el moment que l'haurem de treballar a l'aula. De moment us ajudaran aquestes adreces.


http://www.xtec.es/~lrius1/rusinyol/contenidor.htm
http://lletra.uoc.edu/ca/autor/santiago-rusinyol/comentaris-sobre-lautor

Si voleu tornar a veure el reportatge de "El meu avi" sobre Santiago Rusiñol
(Santiago Rusiñol: motor del Modernisme)...

Edu3.cat



dilluns, 11 de gener del 2010

Introducció al Modernisme

La lectura del segon trimestre és L'alegria que passa de Santiago Rusiñol, amb ella encetem el Modernisme, al qual dedicarem una part important del segon trimestre. Per descobrir aquest moviment apassionant podeu veure aquesta presentació.