
Ja estem acabant la lectura de L'alegria que passa, ara ha arribat el moment que l'haurem de treballar a l'aula. De moment us ajudaran aquestes adreces.
http://www.xtec.es/~lrius1/rusinyol/contenidor.htm
http://lletra.uoc.edu/ca/autor/santiago-rusinyol/comentaris-sobre-lautor
Si voleu tornar a veure el reportatge de "El meu avi" sobre Santiago Rusiñol
(Santiago Rusiñol: motor del Modernisme)...