Quadern de bitàcola. Curs 2013-2014
dilluns, 11 de gener del 2010
Introducció al Modernisme
La lectura del segon trimestre és
L'alegria que passa
de Santiago Rusiñol, amb ella encetem el Modernisme, al qual dedicarem una part important del segon trimestre. Per descobrir aquest moviment apassionant podeu veure aquesta presentació.
El Modernisme a Catalunya
View more
presentations
from
rieraubach
.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada