dilluns, 11 de gener del 2010

Introducció al Modernisme

La lectura del segon trimestre és L'alegria que passa de Santiago Rusiñol, amb ella encetem el Modernisme, al qual dedicarem una part important del segon trimestre. Per descobrir aquest moviment apassionant podeu veure aquesta presentació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada