Viure com reis
Quadern de bitàcola. Curs 2013-2014
dimecres, 16 d’octubre del 2013
dijous, 10 d’octubre del 2013
ELS JOCS DE LA FAM de Suzanne Collins
Us pot ajudar per al treball i per a les qüestions de l'examen
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/oci-i-cultura/els-jocs-del-desastre-2728784
dimecres, 9 d’octubre del 2013
dilluns, 12 de setembre del 2011
Benvinguts al nou curs!

Benvinguts al curs de Llengua Catalana de 4t. ESO !
Enguany, com ja vàrem fer el curs passat utilitzarem el blog com un instrument més de l'aula: eina de consulta d'informació, intercanvi d'opinions i expressió personal. Espero que us sigui útil i que comencem un curs amb entusiasme i afany d'aprendre.
dilluns, 4 d’abril del 2011
Lectures per al 3r trimestre

Per al tercer trimestre, com ja sabeu, es pot escollir les lectures de llengua catalana. Les lectures proposades i que ja heu escollit són les següents:
- El lector de Bernhard Schlink
- La solitud dels nombres primers de Paolo Giordano
- Flannagan és Alfagann d'Andreu Martín i Jaume Ribera
- Joc Brut de Manuel de Pedrolo
- La noia de la perla de Tracy Chevalier
- L'esclava de blau de Joaquim Borrell
Un cop llegit el llibre n'haureu de fer un breu treball i presentar-lo als companys amb el suport d'un Powerpoint. La data de realització de l'activitat serà l'última setmana de maig.
dimecres, 3 de novembre del 2010
La Renaixença a Catalunya
Al mateix temps que aprenem les principals característiques del Romanticisme, hem de conèixer la Renaixença catalana. Els aspectes principals els trobareu aquí
La RenaixençA A Catalunya Pp
View more presentations from rieraubach.
divendres, 8 d’octubre del 2010
Introducció al Romanticisme
Som a punt de començar la Renaixença a Catalunya. Abans, però d'aprofundir en aquest període i estudiar els seus autor principals, podeu veure aquesta presentació sobre el Romanticisme. A classe parlarem de la relació entre la Renaixença i el Romanticisme.
El Romanticisme Pp
View more presentations from rieraubach.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
