
Benvinguts al curs de Llengua Catalana de 4t. ESO !
Enguany, com ja vàrem fer el curs passat utilitzarem el blog com un instrument més de l'aula: eina de consulta d'informació, intercanvi d'opinions i expressió personal. Espero que us sigui útil i que comencem un curs amb entusiasme i afany d'aprendre.
