
La primera lectura d'aquest curs és El noi del pijama de ratlles de John Boyne. Es tracta d'un llibre molt interessant que explica la particular experiència de Bruno, fill d'un cap de la SS que ha estat traslladat al camp de concentració d'Auschwitz. La novel·la es llegeix molt bé, ja ho veureu, i les vivències de Bruno no deixen ningú indiferent.
Comentarem la novel·la a la classe properament i us deixaré les preguntes del treball. Cal haver-se'n llegit algunes pàgines. Veniu preparats!
Apa, gaudiu-ne i ja m'ho anireu comentant.
olaaaa Assumpta!!!
ResponEliminael llibre esta bé ja que es fàcil de llegir y ràpit!!! y esta entretingut. espero que el examen no sigui masa difícil!!!
deuu!!!!
Ola assumpta....
ResponEliminaEl llibre me sembla fantàstic. la trama que ocórre en el llibre i la forma enque es llegeix i s'entén, la qual és fàcil i ràpid, cauptiva el lecttor i l'introdueix en el llibre. M'ha agradat molt. Per cert, a veure si l'examen es facielt i traiem tot molt bones notes.
DEWWW!!!!!!!!!!!
El llibre crec que està molt adaptat a la nostra edat.Personalment m' agradat molt ja que reflecteix el punt de vist del Bruno i això fa que tingui algo en especial que t' enganxi i no el puguis deixar de llegir-lo
ResponEliminaAnims a tothom que el vulgui llegir!
vingaaa espero que l' examen no sigui gaire díficil!!
un petó!
Hola Assumpta!
ResponEliminaEl llibre és força interessant, entretingut i ràpid de llegir.
Personalment, crec que compleix tots els requisits que un bon llibre ha de tenir.
Bé, salut i fins aviat!
Marc Noguera
Hoa Asumpta!!!
ResponEliminael llibre es molt entretingut i molt ràpid de llegir.
Crec k hi ha frases que son molt repetitives.
personalment crec que es el llibre que més m'gradat.
areuuuuuu Assumpta!
Hola Assumpta!
ResponEliminaEl llibre es ràpid de llegir i el tema del qual tracta és interssant, m'ha agradat força.
Espero que l'exàmen no sigui gaire dificil!
Júlia
Hola Assumpta!!!!
ResponEliminaEl llibre es interesant, molt entenedor i facil.
Jo el trobo bastant interesan pero algunes frases les diu moltes vegades.
Adeuuu!
Hola Assumpta
ResponEliminaAquest és un dels llibres que m'ha agradat més de llegir amb el que portem d'ESO perquè és molt ràpid de llegir també es fàcil d'entendre
Marc Vall
Assumptaaa! :)
ResponEliminaÉs un llibre fàcil i ràpid de llegir. És un dels que m'ha agradat més en tot l'ESO ja què és un llibre que enganxa.
És un llibre adequat al nostre nivell, fins i tot crec que és el més fàcil de tot 4t; però és una bona història i s'ha de llegir!
Fins dilluns!
Bon cap de setmana!
Jaume Perdigó
Hola assumpta
ResponEliminaEl llibre és entretingut i sobretoto perquè és facil de llegir. Com que el libre enganxa es facil de llegir perquè sempre vols saber que passara despres i tot t'agrada més quan esta basat en fets reals.
dew
Josep Garcia