Som a punt de començar la Renaixença a Catalunya. Abans, però d'aprofundir en aquest període i estudiar els seus autor principals, podeu veure aquesta presentació sobre el Romanticisme. A classe parlarem de la relació entre la Renaixença i el Romanticisme.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada