dilluns, 4 d’abril del 2011

Lectures per al 3r trimestre



Per al tercer trimestre, com ja sabeu, es pot escollir les lectures de llengua catalana. Les lectures proposades i que ja heu escollit són les següents:

  • El lector de Bernhard Schlink
  • La solitud dels nombres primers de Paolo Giordano
  • Flannagan és Alfagann d'Andreu Martín i Jaume Ribera
  • Joc Brut de Manuel de Pedrolo
  • La noia de la perla de Tracy Chevalier
  • L'esclava de blau de Joaquim Borrell

Un cop llegit el llibre n'haureu de fer un breu treball i presentar-lo als companys amb el suport d'un Powerpoint. La data de realització de l'activitat serà l'última setmana de maig.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada